13 Ekim 2010 Çarşamba

AVON KABUKİ FIRÇA

AVONdan aldığım diğer ürün buydu.

pek fırçam yok, işimi görecek kadar fırçayı çok komik fiyatlara bulup memnun kalabiliyorum.

bunun da fiyatı komikti, öyle olur sandım.

olmadı acayip sert geldi bana kılları. ama şunu belirtmeliyim ki, cildim çok hassas benim. yani genel olarak yorumları okuduğumda bir memnuniyet buldum fiyat-performans açısından. ancak benim cildime bu fırçayı sürdükten sonra 5 dk sürdüğüm yerleri hissediyorum neredeyse özellikle yanak bölgem hassastır ve o kısım daha bir rahatsız oluyor bu durumdan. olay tamamen benimle ilgili olabilir ama fırçadan memnun kalamadım=(

dursun arada kullanırım değişiklik olur :P

bu arada tasarımı ve muhafaza kabı çok hoş belirtmeden geçemeyeceğim.




bu arada post ile alakasız bir not yazayım, windows live writer kullanıyordum son bir kaç yazıdır, ama farkettim ki resimlerin üzerine tıklayınca büyütemiyorum onunla yazıyı astığımda. bloggera geri döndüm.
bunu düzeltmenin bir yolunu bilen var mıdır?

❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails