10 Ekim 2010 Pazar

GOLDEN ROSE DIAMOND OJE SERİSİ

Size daha önce de yakındığım bir konuydu bu oje serisini artık bulamayışım.
meğer golden rose holografik yapıdaki tüm ojelerini tr piyasasından çekmiş. ancak eğer incelerseniz us sitesinde halen satışta olduğunu görebilirsiniz.
bize satmadığını burdan taa amerikalara yollayıp oralarda satıyor.
sonra biz de bu ürünlerin swatch larına yabancı tırnak ve oje bloglarında bakıyoruz.

neyse ben bu diamond serisinden iki yıl kadar önce almıştım.aslında bozulduklarını düşünmeme rağmen kıyıpta kutularını atamadım.

dibinde kalanla da size elimdeki 3 rengin swatch'unu yapayım dedim.

bol bol fotosunu çektim ki bakıp bakıp yad edelim bu ojeleri alabildiğimiz eski güzel günleri.


not: amaca odaklanıp tırnak etrafını es geçelim. ayrıca 3 rengi 3 ayrı tırnağa sürüp fotolamaya çalıştım.

sevgilerr..
❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails