19 Ekim 2010 Salı

Gülincim, filmler hakkındaki yorumlarını takip ediyorum ilgiyle =) Sorum ise şöyle sen evde izlemeyi mi seviyorsun filmleri yoksa sinemada izlemeyi mi tercih edersin? vee tabiki neden? =)

film yorumlamayı seviyorum=))

sinemanın her zaman havası başka ama sinema filmlerinde çok seçici davranıyorum.mesela, bir an önce izlemek istediğim filmleri geciktirmenin manası yok onları sinemaya geldiğinde hemen izliyorum.

bir de büyük ekran ve iyi ses sisteminin hakkını verecek filmler vardır. onlara sinemada gidiyorum. örneğin bol efektli filmleri sinemada izlemeye çalışıyorum.evde efektler sinemadaki gibi etkileyemiyor insanı.

kalan tüm filmleri evde izlemeyi tercih ederim.

evde film izlemenin de en güzel yanı öncelikle vakitten kazanmak, sonuçta sinemaya git gel, seans bekle derken evde iki film izlenilebilir. bir de evin rahatlığı bambaşka. hüngür hüngür ağlayabilirim de, yarılana kadar gülebilirim de, katur kutur yemek yiyebilirim de =)

merak ne güzel şey, güzel şey merakk!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails