11 Ekim 2010 Pazartesi

OLEYY MİM GELDİİ =)


çok sevindim.sevdiğim bloggerların mim postlarını okumak hoşuma gidiyor.

gelelim sorularaa,

1) Lakabın var mı, varsa nedir?
hep çok inatçı bir tip oldum. ilkokulda keçi derlerdi ama neyseki çabuk geçti. şimdilerde kimseden bir lakap duymuyorum.

2) Son zamanlarda diline dolanan şarkı?
genelde sevmediğim şarkılar takılır dilime. geçenlerde şu bodruma da gittik istanbulada şarkısı dolanmıştı. hiç hoşlanmadığım bir şarkıdır kendisi.
3) En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?
yarime =)
4) En son izlediğin film/okuduğun kitap?
dün gece tv de kasabanın yenisi filmini izledik.çok eğlendik.twitterdan takip edenler bilir, tv sinemalarını takip edip bildiklerimi kısaca yorumluyorum hergün.dün kendim için seçimim o filmdi.

en son okuduğum kitap da, francis bacon'un yeni atlantis adlı eseriydi.
şu saatten sonra okuduğum kitaplar sadece tezimle ilgili olacaktır sanırım.


5) Son zamanlarda en çok özlediğin?
aaah ahh, yaramı deştiniz. sevgilim askerde. şafak 304.

6) Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu/şarkıcı/politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?
dün okan bayülgenin programına da çıktı, cem adrian'ı severim ben. o olsaydım güzel olurdu. hazır sesi kapmışken bütün gün çığrınırdım :DD

7) Yarın sabahki ilk planın?
yarın film ekimi'ne biletim vaar =) sabahtan kalkıp ona gitmeliyim.

8) En sevdiğin huyun?
çok çabuk mutlu olabiliyorum. ufak şeyler yeterli.hayatta büyük kolaylık sağlıyor bu özellik.

9) Şu anki bölümünde/mesleğinde olmasan ne olurdun?
insan kaynaklarını seviyorum.bir problemim yok. ancak başka birşey olsam herhalde kuaför olurdum.küçükken herkes doktor olacağını falan söyleyip karizmatik meslekler seçerken, ben kuaför ve veteriner, kuaför ve avukat vs dermişim. kuaför sabit kalır diğerleri değişirmiş:DD


10) Okurken zevk aldığın 3 blog?
kendinden birşeyler katarak yazan her blogu okumaktan zevk alıyorum. ama takip ettiğim bloglar, blog listemde mevcut. yeni de güncellemiştimm =)




ben de bu mimi gerçekten isteyerek, hoşuna giderek blog yazan hepinize yolluyorum.ve böylece size bir mecburiyet yüklüyorum. bu mimi yazmayan blogunu sevmiyor demek olacak =))

❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails