18 Ekim 2010 Pazartesi

FLORMAR PLUS QUARTZ 011 + SEVİLLA MAT CİLA


Bu güzel ojeyi bilmem kaç yıllık arkadaşım ceren'de görüp çok beğenmiştim. 
renge rastladığımda hemen aklıma geldi. 

artık bu ojenin adı bnm için cerenin ojesidir.
ojelerimi onları kullanan arkadaşlarımın adıyla anmak sık yaptığım bir olay =)

renk tam bir gül kurusu. gayet hızlı kuruyor.kolay sürülüyor.yapı bakımından sıkıntısız ve kullanım açısından çok kolay bir renk.

parlakken de güzeldi , ilk gün öyle kullandım ama fotolamak aklıma gelmedi. ertesi gün de mat denedim.

inglotun mat pastel serisi vardı mükemmel renkler içeren. mat katı atınca bana o serinin renk tarzını hatırlattı.

sevgiler.

❤❤❤

4 yorum:

  1. rimmelin matlastırıcısını denemelisin

    YanıtlaSil
  2. sevilla dan iyi mi? aslında ben başka matlaştırıcı denemediğim için karşılaştırma yapamıyorum pek. iyi dersen en kısa zamanda edineyim bir tane=)

    YanıtlaSil
  3. muthis guzel bir renk bu!! Turkiye'ye yasamiyorum artik :(.. Ilk geldigim vakit alacagim. Fotograft anefis duruyor. Benim Pastel 61 numaram gibi.. Daha acigi.. Cok tesekkurler, umarim geldigimde bulabilirim,
    Sevgiler,
    Basak

    YanıtlaSil
  4. sevgili adsız, ne güzel işte tr de yaşamıyorsan çok daha güzel renklere ürünlere kolayca ulaşabilirsin =) geldiğinde mutlaka bulursun, hem sıradan marka hem de sınırlı üretim değil.heryerde var;) beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails