7 Ekim 2010 Perşembe

PAZARDAN DOLABA DÜŞENLER 7

geçen hafta şöyle bir uğradığım pazardan çok güzel bir tezgah keşfederek ayrıldım.ama ara sokaklardaydı tekrarbulabilecek miyim emin değilim.
çok hoş broşlar aldım.
iki yüzük,
bir toka,
bir de bluz.

burberry desenli toka, bu ekose güzel bence.ne bağırıyor, ne gözden kaçıyor.

bu broş halam için=)


tatlı kırlangıçları bu sezon bolca görmüştük aslında ama genel olarak
miu miu ile anıldılar.



işte bu broş tam benlik.aşağıdaki resim makyaj bloglarına ilham olsun =)
mmmmhhm retro kokusu alıyorum ;)


arı kuşu broş, arı kuşu dünyanın en hızlı kanat çırpan kuşudur.
normal bir bakışlar kanat çırpışları ayırt edilemez.


ve flamingo, hakkında pek birşey bilmiyorum.hatta aklımdaki tek görüntüsü de şu tek ayağı havada olan =)



bunlar kalpli yüzükler,taşlı olanın benzerini bir iki sezon önce claire’s ta görmüştüm.


bir de bluz aldım ama ütüledikten sonra oldukça bol geldi ne bileyim o kdr kırışık olduğunu=)
belki küçülttürürüm.

bluz resmini hazırlamamışım.=)
bayadır pazara çıkamamıştım o kalabalık iyi geldi bana.
siz en son ne zaman pazara çıktınız =)

9 yorum:

  1. senin dolaptanda bizim dolaba düşme ihtimali yüzde kaçtır ? :) Şaka bir yana çok cici şeyler almışsın güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. yine sevilesi takılası bakılası güzellikte şeyler almışsın roseincim, broşlar çok hoş ama sanırım en çok kırmızı rujlu dudaklı olan broşu beğendim, çok orjinal duruyor :)

    YanıtlaSil
  3. tokanın lv olanından da bende var:P

    YanıtlaSil
  4. Kirmizi dudaklara bayildiim !

    YanıtlaSil
  5. chunli, saol cnm, gittiğimde tekrar bakıcam sizler için de ama çoğundan tek tek vardı =)

    ceciliacım, beğenmene sevindim cnm.rujluyu ben de çok sevdim. ama sanırım altın sarısı olduğundan çokta uzun süre kullanamamdır.daha çabuk kararıyor sarı olanlar =)

    YanıtlaSil
  6. hangi pazar bu ya :)) ben de gideyim!

    YanıtlaSil
  7. merope, bu pazar fındıkzade cuma pazarıydı. gitmelisin güzel pazardır =)

    YanıtlaSil
  8. rosein benim gibi broş hastasısın demek ki :) rujlu olana bayıl bayıl bayıııllldıımmmmmm!!!!!!!

    YanıtlaSil
  9. evet lydiacım, çok severim broşları. rujlu olan en bizlik olanı zaten =)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails