14 Ekim 2010 Perşembe

HAYATIMI DÜZENE KOYMAK İSTİYORUM.

hep çok rutin geçen hayatım son zamanlarda biraz allak bullak oldu.


özellikle uyku düzenim bir bozuldu ki düzeltmek ne mümkün. ben ki yaz tatillerimi sabah 8de uyanarak geçiren rosein, şimdi en uygunsuz durumda 12lere kadar uyuyorum.

her akşam normalde hiç sevmediğim halde bildiğin bir demlik çay içiyorum.

ütülerimi, istediğimi giymemek pahasına erteliyorum.

saçma diziler izleyip, eskisi kadar film izlemiyorum.

yeme düzenim hiç yok, ki bence hayatı en düzensizleştiren olaylardan biri yeme düzeni.düzensiz yiyen düzensiz yaşıyor mirim.

işin ucu cilt bakımını aksatmaya kadar vardı diyebilirim. şuan bu yazıyı yüzümde isotrexin ile yazıyorum hatta.

sonuç olarak,

bu işe şuan bir son veriyorum.







❤❤❤




3 yorum:

  1. Mevsim değişikliğinden kaynaklı bir sıkıntı olabilir mi? Umarım bi an önce eski düzenine kavuşursun ^.^

    YanıtlaSil
  2. belki de öyledir cnm.hatta umarım öyledir mevsim değişikliğiyse kısa sürer çünkü iyi olur =) sao nyuucum =)

    YanıtlaSil
  3. kesin mevsim değişikliğindendir cnm bu aylarda olur hep, hem ayrıca yazdan sonbahara değil direkt kışa girdiğimiz için bu ruh halimizi, düzenimizi daha da etkilemiştir..:S

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails