16 Ekim 2010 Cumartesi

NESTLE LİF AKTİF VE KEYF-İ TAHIL


yeni denk geldiğim ürünleri denemeye olan karşı konulamaz isteğimin bir sonucu ile daha karşınızdayım.

nestle bir kaç yeni içecek üretmiş.

biri kahve bazlı içinde farklı faydalar sağlayan maddeler olan alttaki ürün. lif aktif içinde probiyotikler bulunuyor ve bildiğiniz gibi sindirim sisteminin düzenlenmesine yardımcı oluyor. bir de antioksidan etkili olan çeşidi vardı ama niyeyse onu içemeyecekmişim gibi geldi. ürün tam bir kahve ama içerisinde biraz farklı bir tadda mevcut. illa kahve içeceksek bari bir işe yarasın diyenler için -mesela ben:P- uygun bir ürün.


diğer ürün ise tahıllı içecek diye geçiyor. fındıklısı, çikolatalısı ve sadesi var. resmini göremeseniz de çikolatalısını denedim ilk önce. açıkcası sıcak çikolatanın su ile yapıldığı zamanki gibi eksik bir tadı vardı. kakao tadı çok fazla geldi bana onu sevmedim. sonra sadesini denedim. çook hoşuma gittiii.  çok sevdim.
kesinlikle denemelisiniz.

ama herkesin seveceği bir tat değil sanırım.yine de deneyin belki benim gibi siz de çok seversiniz.

lif aktif in arkası.



keyf-i tahıl'ın arkası.


bol keyifler.

❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails