17 Ekim 2010 Pazar

KAYIP NOT DEFTERİ


2008 yılında kaybettiğim bir not defterim vardı. bir akrabamda kalmış, üzerinde kalemiyle birlikte bulundu. hangi deliğe saklanmış bu kadar zaman bilemem ama sevindim. o dönem yazdıklarıma bakıp anılara daldım =)

çok unutkanım ve devamlı olarak not defteri düzensiz şekilde de ajanda kullanıyorum.
unutkanlık için gerçekten işime yarıyor.

ama beğenerek aldığım not defterlerim azdır.o yüzden bir yerde buldum mu hemen alır yedeklerim, gerektiği zaman beğendiğim bir tane asla bulamıyorum çünkü.

siz unutkanlıklarınız için ne gibi çözümler deniyorsunuz?

3 yorum:

  1. aynen ben de unutkan olduğumdan ajandamı yanımdan ayırmam, ajanda konusunda seçici davranırım, hatta kullanmaya kıyamadığım ajandalarımdan koca bir koleksiyon oluşturmam nedeniyle pek çok kişinin alay konusu olmuşumdur :P

    YanıtlaSil
  2. Ben ajanda kullanamıyorum. Çok denedim ama olmuyor. Unutunca da unutuyorum valla, başka bir çözüm bulamadım :D

    YanıtlaSil
  3. marjocum, bende de var o defter saklama huyu.ama bir süredir saklayıp fayda sağlayamayacağıma karalar hevesimi alırım politikası yürütüyorum :DD

    nyuu, ben ajandayı ne zaman ne yapmıştım diye unuttuğum için kullanıyorum, bir de uzun zamanlı planlar için iyi oluyo yoksa aklımdan tamamen çıkabiliyor. not defteriyse hep elimin altında. en ufak şeyi bile yazmaya çalışıyorum ki arada kaçmasın. =)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails