12 Ekim 2010 Salı

AVON NATURALS MOISTURISING MINT HAIR SPRAY

Avon siparişim gelmiiiş.
bu siparişi mavi suyu almadan önce vermiştim,
ki zaten aynı ürün değilmiş.
saç ıslakken sürülüyor ama saç kremi olma iddiası yok. saçların kuruluğunu alıyormuş.

saç uçlarımdaki hışırımsı hissi yok edeceğini umuyorum. ilk kullanımda pek bir faydasını göremedim tabii.

eğer çook mükemmel bir ürün olduğunu farkedersem bu yazıya not olarak düzeltme girerim.


bir de ürün tanıtımı yaptıktan sonra googledan o ürünün içerik aramalarıyla ilgili anahtar kelimeler görüyorum.
aklıma geldikçe ürünlerin arka fotolarını da eklemeye çalışrım.

4 yorum:

  1. evet merak ettiğim bi üründü.... içeriğinde sls, dimethicone gibi ürünler varmıymış canım? bu arada avon ve watsons ürün tanıtımı yazılarına bayılıyorum biliyomusun... hergün defalarca blogunu ziyaret ediyorum....muhteşemsin....

    YanıtlaSil
  2. içeriği koymamışım resimlere sen sorunca farkettim sadece kullanımı koymuşum. baktım şimdi, dimethicone varmış içinde. zararlı bir madde mi acaba?

    bu arada çok teşekkür ederim.çok mutlu oldum yorumunla.severek takip ediyorsan ne mutlu bana.

    YanıtlaSil
  3. tabii çok seviyorum seni....hep takip ediyorum bu yüzden yazılarını... özellikle ürün tanıtımı olanları... watsons ve avonları özellikle :))) dimeth. evet zararlı bi madde. saçları inceltiyo zamanla...o yüzden sordum özellikle.... bende bu ürnü alıp almamakta cok tereddür etmiştim iyiki almamışım ... sana da cok teşekkür ediyorum canım... yine mucize yaratırsa yaz burdan olurmu...hala merak ettiğim bi üürn çünkü :))) sevgilerimle.... gözde

    YanıtlaSil
  4. ayy çok sevindim cidden gözdecim=) bu arada zararlı olduğunu söylediğin için saol cnm.ben bilmiyordum hiç. ayrıca mavi su da da varmış o maddeden. en azından çok fazla kullanmayayım. kararında bırakayım ;) çok büyük bir etkisi olmadı hala. olursa yazarım yine.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails