25 Ekim 2010 Pazartesi

BOOTY HOLOGRAM OJELER VE TIRNAKLAR FORA İLE TANIŞMA





tırnaklar fora blogunun tatlı sahibesi youknow'un blogunda bahsettiği bu güzel ojeleri çok sevmiştim.
bugün hem youknow ile tanıştık hem de eminönünde bu bilinmedik ojelerin arayışına çıktık. daha doğrusu ben onun peşine takıldım. 

ne yazıkki bu holografik ojelerin üretimi de bitirilmiş. niye böyle yapıyorlar ben anlam veremedim. youknow un blogunda tüm renklerin swatchlarını tek tek bulacaksınız zamanla.

bir de yine mısır çarşısı civarlarında mughetto ile karşılaştık, ortalık blogger doldu bi an =) 
nişan hazırlığı yapan mughetto'nun alışverişlerini okumak isterseniz bu bloga ışınlanabilirsiniz.



bu woo ojelerden kalpli olanı youknow getirdi bana onda fazlaymış, diğer ikisini de ordan aldım :D

hiç bu kadar çok ojeyi bir anda almamıştım, tırnak bloggerına takılınca böyle oluyo demekki :D

❤❤❤





5 yorum:

  1. canımmm :D mor olandan bulamadık senin içn üzüldük ya inan yersizmiş silmi mor duruyor tırnakta fazla holo özelliği yok :D umarım tekrar görüşür bi oje alışverişine çıkarız :Dçok tatlısın :D

    YanıtlaSil
  2. sen de öylesin cnm. yok zaten bir sürü alınca çok eksikliğini hissedemedim onun :D mavisi ile açtım günü. inş buluşuruz yine ;)

    YanıtlaSil
  3. http://safbeyaz.blogspot.com/2010/10/ilk-defa-odullendim.html

    Ödüllendiniz :)

    YanıtlaSil
  4. istediğini buldun desene kuzu :) beni niye çağırmadınız hı? :) cnm güle güle sür, tırnağında görmek için sabırsızlanıyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. ceciliacım, bir dahakine senle de gideriz =) saol tatlım ama swatchları youknow yapacak,ben hepsini koymayı düşünmüyorum tırnak bloggerına bırakıyorum o görevi =)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails