31 Ekim 2010 Pazar

PAZARDAN DOLABA DÜŞENLER-8

Yazılar birikince paylaşılacak şeyler de birikiyor. o yüzden sizi sadece fotolarla başbaşa bırakacağım.
aldıklarımsa, 
taçlı formunda bir broş, kırmızı bir çanta üstündeki fuları bilirsiniz benim o. 
fiyonklu toka, bayıldığım cıvıl cıvıl çoraplar(ineklilerinden de istiyorum).




bir de bişeyi paylaşmadan edemeyceğim, eski blogumda çook eskiden eklediğim bir resim vardı, geçenlerde nette gezerken ona rastladım çok alakasız bir sitede.
bizim koltukta çekmiştim kapladığım bir kutuyu, şaşırdım watermark olayını yapmadığım zamanlardan bir fotoydu.
demekki önemsememek iyi değilmiş.

❤❤❤

28 Ekim 2010 Perşembe

25 Ekim 2010 Pazartesi

BOOTY HOLOGRAM OJELER VE TIRNAKLAR FORA İLE TANIŞMA





tırnaklar fora blogunun tatlı sahibesi youknow'un blogunda bahsettiği bu güzel ojeleri çok sevmiştim.
bugün hem youknow ile tanıştık hem de eminönünde bu bilinmedik ojelerin arayışına çıktık. daha doğrusu ben onun peşine takıldım. 

ne yazıkki bu holografik ojelerin üretimi de bitirilmiş. niye böyle yapıyorlar ben anlam veremedim. youknow un blogunda tüm renklerin swatchlarını tek tek bulacaksınız zamanla.

bir de yine mısır çarşısı civarlarında mughetto ile karşılaştık, ortalık blogger doldu bi an =) 
nişan hazırlığı yapan mughetto'nun alışverişlerini okumak isterseniz bu bloga ışınlanabilirsiniz.



bu woo ojelerden kalpli olanı youknow getirdi bana onda fazlaymış, diğer ikisini de ordan aldım :D

hiç bu kadar çok ojeyi bir anda almamıştım, tırnak bloggerına takılınca böyle oluyo demekki :D

❤❤❤





23 Ekim 2010 Cumartesi

22 Ekim 2010 Cuma

CUPCAKE DENEMESİ


millet koşun süpeer bişey yaptımm :D

tarif bildiğin sıradan kek tarifi. 

şu metal kupkek kalıplarından almıştım da, yapamıyorum sanıyordum. meğer böyle incecik kağıtla işi halletmek mümkünmüş.



keklerin üzerinde gördüğünüz bıçak izleri ilk deneme izi olarak geçsin kayıtlara diğerlerinde daha paniksiz yaparım muhtemelen düzgün olurlar.

bu kadar kabarması için,
kalıbın içini şu kadar doldurdum;


güzel oldu, sevdim hepsini çocuğum gibi. misafir gelse de kek yapsam =)

yarim de keki çok sever. bu yazı ona ithaf edilmiş olsun.

❤❤❤

19 Ekim 2010 Salı

Gülincim, filmler hakkındaki yorumlarını takip ediyorum ilgiyle =) Sorum ise şöyle sen evde izlemeyi mi seviyorsun filmleri yoksa sinemada izlemeyi mi tercih edersin? vee tabiki neden? =)

film yorumlamayı seviyorum=))

sinemanın her zaman havası başka ama sinema filmlerinde çok seçici davranıyorum.mesela, bir an önce izlemek istediğim filmleri geciktirmenin manası yok onları sinemaya geldiğinde hemen izliyorum.

bir de büyük ekran ve iyi ses sisteminin hakkını verecek filmler vardır. onlara sinemada gidiyorum. örneğin bol efektli filmleri sinemada izlemeye çalışıyorum.evde efektler sinemadaki gibi etkileyemiyor insanı.

kalan tüm filmleri evde izlemeyi tercih ederim.

evde film izlemenin de en güzel yanı öncelikle vakitten kazanmak, sonuçta sinemaya git gel, seans bekle derken evde iki film izlenilebilir. bir de evin rahatlığı bambaşka. hüngür hüngür ağlayabilirim de, yarılana kadar gülebilirim de, katur kutur yemek yiyebilirim de =)

merak ne güzel şey, güzel şey merakk!

18 Ekim 2010 Pazartesi

FLORMAR PLUS QUARTZ 011 + SEVİLLA MAT CİLA


Bu güzel ojeyi bilmem kaç yıllık arkadaşım ceren'de görüp çok beğenmiştim. 
renge rastladığımda hemen aklıma geldi. 

artık bu ojenin adı bnm için cerenin ojesidir.
ojelerimi onları kullanan arkadaşlarımın adıyla anmak sık yaptığım bir olay =)

renk tam bir gül kurusu. gayet hızlı kuruyor.kolay sürülüyor.yapı bakımından sıkıntısız ve kullanım açısından çok kolay bir renk.

parlakken de güzeldi , ilk gün öyle kullandım ama fotolamak aklıma gelmedi. ertesi gün de mat denedim.

inglotun mat pastel serisi vardı mükemmel renkler içeren. mat katı atınca bana o serinin renk tarzını hatırlattı.

sevgiler.

❤❤❤

17 Ekim 2010 Pazar

KAYIP NOT DEFTERİ


2008 yılında kaybettiğim bir not defterim vardı. bir akrabamda kalmış, üzerinde kalemiyle birlikte bulundu. hangi deliğe saklanmış bu kadar zaman bilemem ama sevindim. o dönem yazdıklarıma bakıp anılara daldım =)

çok unutkanım ve devamlı olarak not defteri düzensiz şekilde de ajanda kullanıyorum.
unutkanlık için gerçekten işime yarıyor.

ama beğenerek aldığım not defterlerim azdır.o yüzden bir yerde buldum mu hemen alır yedeklerim, gerektiği zaman beğendiğim bir tane asla bulamıyorum çünkü.

siz unutkanlıklarınız için ne gibi çözümler deniyorsunuz?

16 Ekim 2010 Cumartesi

NESTLE LİF AKTİF VE KEYF-İ TAHIL


yeni denk geldiğim ürünleri denemeye olan karşı konulamaz isteğimin bir sonucu ile daha karşınızdayım.

nestle bir kaç yeni içecek üretmiş.

biri kahve bazlı içinde farklı faydalar sağlayan maddeler olan alttaki ürün. lif aktif içinde probiyotikler bulunuyor ve bildiğiniz gibi sindirim sisteminin düzenlenmesine yardımcı oluyor. bir de antioksidan etkili olan çeşidi vardı ama niyeyse onu içemeyecekmişim gibi geldi. ürün tam bir kahve ama içerisinde biraz farklı bir tadda mevcut. illa kahve içeceksek bari bir işe yarasın diyenler için -mesela ben:P- uygun bir ürün.


diğer ürün ise tahıllı içecek diye geçiyor. fındıklısı, çikolatalısı ve sadesi var. resmini göremeseniz de çikolatalısını denedim ilk önce. açıkcası sıcak çikolatanın su ile yapıldığı zamanki gibi eksik bir tadı vardı. kakao tadı çok fazla geldi bana onu sevmedim. sonra sadesini denedim. çook hoşuma gittiii.  çok sevdim.
kesinlikle denemelisiniz.

ama herkesin seveceği bir tat değil sanırım.yine de deneyin belki benim gibi siz de çok seversiniz.

lif aktif in arkası.



keyf-i tahıl'ın arkası.


bol keyifler.

❤❤❤

15 Ekim 2010 Cuma

UĞUR BÖCEĞİ TIRNAK SÜSLEMESİ


tatlı blogger arkadaşım cecilia'nın blogunun yan kolonunda bu uğur böcekli tırnak süslemesinden görmüştüm. 
deneyeyim dedim, tek parmağıma yaptım. yapımı çok kolay oldu.

ama diğer parmaklarımla uğraşmamıştım, diğerlerine başka oje sürüp tek parmağımı uğur niyetine iki gün kullandım.

❤❤❤

14 Ekim 2010 Perşembe

HAYATIMI DÜZENE KOYMAK İSTİYORUM.

hep çok rutin geçen hayatım son zamanlarda biraz allak bullak oldu.


özellikle uyku düzenim bir bozuldu ki düzeltmek ne mümkün. ben ki yaz tatillerimi sabah 8de uyanarak geçiren rosein, şimdi en uygunsuz durumda 12lere kadar uyuyorum.

her akşam normalde hiç sevmediğim halde bildiğin bir demlik çay içiyorum.

ütülerimi, istediğimi giymemek pahasına erteliyorum.

saçma diziler izleyip, eskisi kadar film izlemiyorum.

yeme düzenim hiç yok, ki bence hayatı en düzensizleştiren olaylardan biri yeme düzeni.düzensiz yiyen düzensiz yaşıyor mirim.

işin ucu cilt bakımını aksatmaya kadar vardı diyebilirim. şuan bu yazıyı yüzümde isotrexin ile yazıyorum hatta.

sonuç olarak,

bu işe şuan bir son veriyorum.







❤❤❤




13 Ekim 2010 Çarşamba

AVON KABUKİ FIRÇA

AVONdan aldığım diğer ürün buydu.

pek fırçam yok, işimi görecek kadar fırçayı çok komik fiyatlara bulup memnun kalabiliyorum.

bunun da fiyatı komikti, öyle olur sandım.

olmadı acayip sert geldi bana kılları. ama şunu belirtmeliyim ki, cildim çok hassas benim. yani genel olarak yorumları okuduğumda bir memnuniyet buldum fiyat-performans açısından. ancak benim cildime bu fırçayı sürdükten sonra 5 dk sürdüğüm yerleri hissediyorum neredeyse özellikle yanak bölgem hassastır ve o kısım daha bir rahatsız oluyor bu durumdan. olay tamamen benimle ilgili olabilir ama fırçadan memnun kalamadım=(

dursun arada kullanırım değişiklik olur :P

bu arada tasarımı ve muhafaza kabı çok hoş belirtmeden geçemeyeceğim.




bu arada post ile alakasız bir not yazayım, windows live writer kullanıyordum son bir kaç yazıdır, ama farkettim ki resimlerin üzerine tıklayınca büyütemiyorum onunla yazıyı astığımda. bloggera geri döndüm.
bunu düzeltmenin bir yolunu bilen var mıdır?

❤❤❤

12 Ekim 2010 Salı

AVON NATURALS MOISTURISING MINT HAIR SPRAY

Avon siparişim gelmiiiş.
bu siparişi mavi suyu almadan önce vermiştim,
ki zaten aynı ürün değilmiş.
saç ıslakken sürülüyor ama saç kremi olma iddiası yok. saçların kuruluğunu alıyormuş.

saç uçlarımdaki hışırımsı hissi yok edeceğini umuyorum. ilk kullanımda pek bir faydasını göremedim tabii.

eğer çook mükemmel bir ürün olduğunu farkedersem bu yazıya not olarak düzeltme girerim.


bir de ürün tanıtımı yaptıktan sonra googledan o ürünün içerik aramalarıyla ilgili anahtar kelimeler görüyorum.
aklıma geldikçe ürünlerin arka fotolarını da eklemeye çalışrım.

11 Ekim 2010 Pazartesi

DEİCHMANN OXFORD AYAKKABI

Bir süredir oxford tarzı ayakkabı bakıyordum.
sonra internetten deichmann ın bu ayakkabısını buldum ve koşuşturmaca başlamış oldu.
iki üç kez farklı şubelere gitmem gerekti çünkü sanırım çok çabuk tükeniyor.
bir şubesinde olduğunu öğrendikten hemen sonra gidip alamadığım en erken ertesi hafta vakit bulabildiğim için
ben gidene kadar o şubede tükenmiş oluyordu.
sonra varolan başka bir şubenin adını alıp ertesi hafta gitmece,bulamamaca falan.

bu arada belirtmem gereken bir şey var ki, deichmann personeli ne kadar ilgili, ne kadar nazik.
insan kaynakları bölümü işini çok iyi yapıyor olmalı.
o kadar uğraştırdım bir ayakkabı için, güleryüzlülüklerinden bir şey kaybetmediler.

sonunda silivri şubesinde buldum ben bu papuçları.
fiyatı da çok uygun bu mağazanın. internet sitesinde nice modelini bulabilirsiniz.

 kişisel bir görüş sunayım, bu tarz ayakkabılar siyah dıı renklerde modelini daha iyi belli ediyor. alacaksanız aklınızda bulunsun.

aldıktan sonraki gün kış geldi. artık başka bahara giyerim ancak :DD

❤❤❤

OLEYY MİM GELDİİ =)


çok sevindim.sevdiğim bloggerların mim postlarını okumak hoşuma gidiyor.

gelelim sorularaa,

1) Lakabın var mı, varsa nedir?
hep çok inatçı bir tip oldum. ilkokulda keçi derlerdi ama neyseki çabuk geçti. şimdilerde kimseden bir lakap duymuyorum.

2) Son zamanlarda diline dolanan şarkı?
genelde sevmediğim şarkılar takılır dilime. geçenlerde şu bodruma da gittik istanbulada şarkısı dolanmıştı. hiç hoşlanmadığım bir şarkıdır kendisi.
3) En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?
yarime =)
4) En son izlediğin film/okuduğun kitap?
dün gece tv de kasabanın yenisi filmini izledik.çok eğlendik.twitterdan takip edenler bilir, tv sinemalarını takip edip bildiklerimi kısaca yorumluyorum hergün.dün kendim için seçimim o filmdi.

en son okuduğum kitap da, francis bacon'un yeni atlantis adlı eseriydi.
şu saatten sonra okuduğum kitaplar sadece tezimle ilgili olacaktır sanırım.


5) Son zamanlarda en çok özlediğin?
aaah ahh, yaramı deştiniz. sevgilim askerde. şafak 304.

6) Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu/şarkıcı/politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?
dün okan bayülgenin programına da çıktı, cem adrian'ı severim ben. o olsaydım güzel olurdu. hazır sesi kapmışken bütün gün çığrınırdım :DD

7) Yarın sabahki ilk planın?
yarın film ekimi'ne biletim vaar =) sabahtan kalkıp ona gitmeliyim.

8) En sevdiğin huyun?
çok çabuk mutlu olabiliyorum. ufak şeyler yeterli.hayatta büyük kolaylık sağlıyor bu özellik.

9) Şu anki bölümünde/mesleğinde olmasan ne olurdun?
insan kaynaklarını seviyorum.bir problemim yok. ancak başka birşey olsam herhalde kuaför olurdum.küçükken herkes doktor olacağını falan söyleyip karizmatik meslekler seçerken, ben kuaför ve veteriner, kuaför ve avukat vs dermişim. kuaför sabit kalır diğerleri değişirmiş:DD


10) Okurken zevk aldığın 3 blog?
kendinden birşeyler katarak yazan her blogu okumaktan zevk alıyorum. ama takip ettiğim bloglar, blog listemde mevcut. yeni de güncellemiştimm =)




ben de bu mimi gerçekten isteyerek, hoşuna giderek blog yazan hepinize yolluyorum.ve böylece size bir mecburiyet yüklüyorum. bu mimi yazmayan blogunu sevmiyor demek olacak =))

❤❤❤

10 Ekim 2010 Pazar

2010 FİLM EKİMİ

Siz bu yazıyı gördüğünüzde film ekimi başlayalı 2 gün olmuş olacak.
yaşasın erken yazı hazırlama özelliği.

uzun zamandır takip ederim film festivallerini, yılda iki kez rosein e şenlik oluyor=)

bu yıl her zamankinden çok daha fazla sıra vardı demekki bilinirliği artıyor ya da belki sinemaya olan ilginin artış göstergesidir bu kimbilir.



sevgili okurlar, sizlerden gidecek olan var mı? varsa hangi filmleri tercih ettiniz merak ediyorum.

❤❤❤

GOLDEN ROSE DIAMOND OJE SERİSİ

Size daha önce de yakındığım bir konuydu bu oje serisini artık bulamayışım.
meğer golden rose holografik yapıdaki tüm ojelerini tr piyasasından çekmiş. ancak eğer incelerseniz us sitesinde halen satışta olduğunu görebilirsiniz.
bize satmadığını burdan taa amerikalara yollayıp oralarda satıyor.
sonra biz de bu ürünlerin swatch larına yabancı tırnak ve oje bloglarında bakıyoruz.

neyse ben bu diamond serisinden iki yıl kadar önce almıştım.aslında bozulduklarını düşünmeme rağmen kıyıpta kutularını atamadım.

dibinde kalanla da size elimdeki 3 rengin swatch'unu yapayım dedim.

bol bol fotosunu çektim ki bakıp bakıp yad edelim bu ojeleri alabildiğimiz eski güzel günleri.


not: amaca odaklanıp tırnak etrafını es geçelim. ayrıca 3 rengi 3 ayrı tırnağa sürüp fotolamaya çalıştım.

sevgilerr..
❤❤❤

9 Ekim 2010 Cumartesi

WATSON’S TAN NEŞELİ PAMUKLU ÇUBUK

ben bu ürünü kulak pamuğu diye adlandırmıyorum çünkü daha çok kozmetik hata silicisi olarak kullanıyorum.
taşan ojenin kenarlarını bu pamukları asetonlayıp siliyorum mesela.

ya da gözüme eyeliner çekipte batırdığım bazı anlar oluyor. o durumda yine sarılıyorum bu pamuklara.
uç kısmına biraz göz makyajı çıkarıcısı dökmek silgi gibi temizleyebilmek için yeterli.

bunun da kutusuna bayıldım. insanın içine neşe veriyor sanki =)


❤❤❤

8 Ekim 2010 Cuma

HELLO KİTTY TELEFON KORUYUCU

Benim özelliği bol, kalitesi az telefonuma yeni bir soluk getirdi bu telefon kabı.

beşiktaşta tamamen şu ürünlerle dolu minik bir telefoncuda rastladım. o kadar çok çeşit vardı ki seçmekte zorlandım.hepsi benim telefonuma oturmadığından en iyi oturanı alıp çıktım.
bir çok çeşidi vardı  her kıyafete uygun stoklanacak kadar sevimliydiler.


❤❤❤

7 Ekim 2010 Perşembe

PAZARDAN DOLABA DÜŞENLER 7

geçen hafta şöyle bir uğradığım pazardan çok güzel bir tezgah keşfederek ayrıldım.ama ara sokaklardaydı tekrarbulabilecek miyim emin değilim.
çok hoş broşlar aldım.
iki yüzük,
bir toka,
bir de bluz.

burberry desenli toka, bu ekose güzel bence.ne bağırıyor, ne gözden kaçıyor.

bu broş halam için=)


tatlı kırlangıçları bu sezon bolca görmüştük aslında ama genel olarak
miu miu ile anıldılar.



işte bu broş tam benlik.aşağıdaki resim makyaj bloglarına ilham olsun =)
mmmmhhm retro kokusu alıyorum ;)


arı kuşu broş, arı kuşu dünyanın en hızlı kanat çırpan kuşudur.
normal bir bakışlar kanat çırpışları ayırt edilemez.


ve flamingo, hakkında pek birşey bilmiyorum.hatta aklımdaki tek görüntüsü de şu tek ayağı havada olan =)



bunlar kalpli yüzükler,taşlı olanın benzerini bir iki sezon önce claire’s ta görmüştüm.


bir de bluz aldım ama ütüledikten sonra oldukça bol geldi ne bileyim o kdr kırışık olduğunu=)
belki küçülttürürüm.

bluz resmini hazırlamamışım.=)
bayadır pazara çıkamamıştım o kalabalık iyi geldi bana.
siz en son ne zaman pazara çıktınız =)
Related Posts with Thumbnails