12 Nisan 2010 Pazartesi

ASETONSUZ OJE ÇIKARICI



WATSON'S tan aseton almaya gitmiştim. normalde parmex hanımeli kokulu asetonu kullanıyorum kokusuna bayıldığım için. ama büyük boyu yoktu küçük almak istemedim.

o sırada bu ürünü farkettim. asetonsuz oje çıkarıcıymış. nası yaptığını bilemiyorum ama evet doğru çıkartıyor:D

ama ne bileyim ben daha üstün bir performans beklemiştim öyle birşey söz konusu olmadı. her zamanki gibi ova ova çıkardım ojelerimi.

aseton zararlı olduğu için mi üretmişler anlayamadım ben. fikri olan var mı =)

resimleri büyütmek için üstüne tıkırdatın, yazılar okunabiliyor.

❤❤❤

3 yorum:

  1. ben bunu denedim hatta bloga yazmayı planlıyordum. Hani aseyonsuz falan diyor ama bence asetondan beter.. ben bi kere bununla ojemi çıkarttım pamuk tükenmez kalemin sütüne düştü ve kalemin bütün boyasını tamamen kaldırdı.. o günden beri kullanmıyorum, bilgin olsun..

    YanıtlaSil
  2. bence iğrenç bişi bu..yanılıp aldım ve hiç memnun kalmadım,hatta kokusu berbat,asetondan da bi farkı yok dediğin gibi ova ova çıkıyor,gittim sonra bildiğim usül aseton aldım rahata erdim :D

    YanıtlaSil
  3. drama queen, cnm sağol söylediğin için yorumunu geç görmüşüm =( kullandıkça tırnaklarım kurudu sanki. pek iyi bir ürün değil.

    gülinin penceresi, kokusu da bir garip, böyle ilk silerken sanki burnumdan içeri işliyo nefes alamıyorum. aseton gibisi yokk =(

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails