15 Nisan 2010 Perşembe

GİTTİ GİDİYOR ALIŞVERİŞİ COOL MELON- TOO FACED MİNİ MAKYAJ SETİ


Gitti gidiyor alışverişini seviyorum. hele de nazik, düşünceli satıcılardan almışsam ürünleri daha da hoş oluyor.

resimde aldığım iki ürünü görüyorsunuz.

bath and body works pop culture serisinden cool melon body mist. bol ve ferah karpuz kokusu,hafif kavun da var içinde. ben zaten kavun karpuz kokusuna bayılırım. aslında tüm meyve kokularını seviyorum. bu ürünü de çok sevdim.

ama söylemeliyim ki bu parfüm değil kokusunun kalıcılığı da bir yere kadar. ben victorias secretin body mistlerini rahatça parfüm olarak kullanabiliyorum koku yoğunlukları nedeniyle ama bu ürünü mutlaka yanımda taşımam gerekir.kalıcı değil fazla.

ikinci ürün, too faced mini makyaj seti. gerçekten mini bir ürün.ama miktar olarak tam kıvamında olduklarını düşünüyorum. büyük ürünler bitmiyor, zamanı gerçiyor. ürünün allığı 3 gr. yani body shop un bu bahar sezonunda çıkardığı içinde ponpon olan allıkla aynı gramajda. şeftali renkli.tam çantaya at gez öyle bir ürün.

bir de satıcının bayıldığım hediyesi var. mıknatıslı liste. okuyanlar unutkanlığımı bilirler. içine mi doğmuş acaba=) kıyıp hemen kullanamayacağımı biliyorum. bayıldım bayıldım.

ürünler de kapsül gibi iyice sarılmış bir şekilde geliyor patlatılan poşetlerle =)

satıcı, benim favori satıcılarımdan biri olan turanje. ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz. hiç sorun yaşamıyorum alışverişlerimde markete gidip almaktan farksız oluyor. 











ürünlerin büyük halleri için resimlerin üstüne tıklayabilirsiniz.

4 yorum:

  1. çok güzel görünüyolar güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  2. saol canım. ben de sevdim. =)

    YanıtlaSil
  3. Too faced makyaj kitine bayıldım ya çok cici(:

    YanıtlaSil
  4. sempatik değil mi=) allığına bitiğim aynı renk bir allık bulmalıyım.ben hiç kullanmamıştım too faced ürünlerini.farlar falan çok kaliteli.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails