17 Nisan 2010 Cumartesi

sebamed kompakt/ cleansing bar


bu sabunu ısrarlarım üzerine yarim için aldık. tedavi gören ciltlerden ilaç temizlemek için güzel bir ürün. fiyat olarak çok ta uygun. büyük boyu ve küçük boyu var. bu küçük olanı ve 8 lira kdr bir fiyatı vardı.

ben bu ürünü daha önce kullanmadım ancak, yurtta kaldığım zaman oda arkadaşım N. cilt ilacı kullandığı dönemlerde devamlı bu ürünü kullanmıştı ve hayet memnundu. onun görüşüne güvenirim çünkü zor beğenen bir kişiliği vardır.

bu ürün sabun içermiyor. sabun içermemesi çok önemli sabun sorunlu ciltlere zarar verir çünkü. bu nedenle de cilt temizleme ürünlerinde bulunmaması gerekir.bulunanı var mı bilemiyorum ama mesela dove gibi bir ürün kullanıyorsanız sabun olduğunu biliyorsunuzdur.

cildinizi sabun ile temizlemeyi seviyorsanız ve hassas ya da problemli bir cildiniz varsa jelleri kullanmak yerine bu ürünü kullanabilirsiniz.

❤❤❤

4 yorum:

  1. senelerdir bu ürünü kullanırız ailecek , mükemmel bi temizlik için birebir , bazen yıkadıktan sonra nemlendirmeye ihtiyaç bile duymuyorum...

    YanıtlaSil
  2. seyahatte taşımak için birtane alabilirim belki, jeller fazla ağırlık yapıyor sanki. olumlu şeyler duyunca bir ürün hakkında hep alıp deneyesim gelir :D

    YanıtlaSil
  3. çok etkili bir ürün sebamedshop.com adresinden detaylı inceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. yeni aldım.umarım güzel bir şeydir...)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails