24 Nisan 2010 Cumartesi

PAZARDAN DOLABA DÜŞENLER 4









Yukarıdaki üstlerin hepsini aynı tezgahtan aldım. bunlardan başka bir de halama aldığım büyük boy tişört vardı ama o hemen yerine gittiğinden fotolayamadım. en sonuncu çizgiliyi de anneme almıştım aslında ama o hiç beğenmedi,böyle birkaç beden büyük deneyince çok hoşuma gitti sanırım bana kalacak. tavuz kuşlunun rengarekliğine bayıldım. :D 

hepsi 3,5 lira.




bu fular biiir sürü fuların olduğu bir tezgahtan seçildi. gözüm dönmüştü görünce. farkettim ki fular seçmeyi bırakmış sadece elleyip duruyorum, kumaşlarına dokunuyorum. bunu alıp hemen uzaklaştım ordan :D




kızıl tahta oluklu bilezik 5 lira, bu ikisinin arasında kalmıştım, geniş olanı aldım, satıcı da sedefli olanı bana hediye etti =)

❤❤❤

bir de hediye çekilişinde yollayacağım makyaj çantasını aldım aynı gün. ama onu şimdi göstermiyorum. mayıs 1 de başlayacak muhtemelen çekiliş o zaman göreceksiniz :D

8 yorum:

  1. Çok hoş şeyler bunlar, hangi pazar bu merak ettim?

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel şeyler bulmuşsun güle güle kullan, ben hiç denk gelmem böyle şeylere:)

    YanıtlaSil
  3. =) beğenmene sevindim. bunlar avcılar çarşamba pazarından. küçük bir pazardır. ama karıştırınca çıkıyor her pazardan güzel şeyler :D

    YanıtlaSil
  4. drama queen çok saol canım. bedenlerini biraz küçük almışım bazılarının ama kullanıcam sevdim cünkü :D biraz sabır istiyor hem kalabalığı çekmek hem de tezgah karıştırmak ama ben hoşlandığım için sıkılmıyorum :D

    YanıtlaSil
  5. çok hoş hepsi pembe olana bayıldım tam sezon trendi olmuş güle güle giy

    YanıtlaSil
  6. fluffy teşekkürler cnm. pembeye bn de bayılarak aldım, başka çeşidini bulursam yine almayı düşünüyorum =)

    YanıtlaSil
  7. rosein inanamıyorum 3,5 lira ve sen mükemmel şeyler bulmuşsun. hepsi cok güzel

    YanıtlaSil
  8. :D sağol cnm.bugün de gidecektim ama geç kaldım pazar toplanmıştı gidemedim =) her zaman iyi şeyler denk gelmiyo ama şans işte.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails