12 Nisan 2010 Pazartesi

GOLDEN ROSE PARİS OJE- 19 VE 32




golden rose'u seviyorum.

bir kaç nedeni var bunun,

golden rose erkul kozmetik mağazasıdır.

erkul kozmetik mağazaları var ben kozmetik mağazalarını severim. sık sık girer incelerim taksimdekinde kocaman bir oje kısmı vardır.karman çorman içinden güzel renkli oje ararım hep. bunları da ordan bulmuştum.

makyaj çantam'nın bahsettiği 13 numarayı hala bulamadım. =(

bir başka nedeni de, erkul kozmetik merkez binasının semtime yakın olması. geçerken görüyorum hep.

selene diye bir markası var. minicik şeker ucuz ojeler yapıyor.ne yazıkki kalitesi de biraz ufak.

ve eğer yanlış bilmiyorsam, herkesin bayıldığı -ben dahil- emily kalemler de onun ürünü.



bu 19 numaranın 3. günü falan sanırım. altında tırnak sertleştirici var.baya uzun süre dayandı bana.rengi tam çıkmadı ama bir türlü. sedefli beyaz üzerine altın yansımalı,yanar dönerli diye tarif edilebilir.

bayıldığım ve yılın ojesi ilan ettiğim bir oje serisi vardı. golden rose diamonds diye. tamamen parıl parıl bir seri idi. bayılmıştım. bir sürü almıştım. hatta bütün arkadaşlarımda almıştı. ama üretimden kaldırıldı. anlamadım benim aldıklarımda bile yürürdü aslında o gemi:D


böyle de hüzünlü bir ayrılıkla bitiririm yazımı. =)

❤❤❤



1 yorum:

  1. merhaba blogunuzu severek okudum:) bende bloguma beklerim
    http://geceisiltisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails