17 Nisan 2010 Cumartesi

HAYATTAN BEYİNDE KALAN KIRINTILAR 5


Bu güzel arkaplan günün paylaşımı olsun. büyük hali için üstüne tıkırdatabilirsiniz.

bugünlerde havaların gidişatı vücut dengemi fena bozuyor. bahar yorgunluğu desem değil, hasta gibiyim desem hiç değil anlayamadım gitti bir gariplik var üstümde.

son iki haftadır, vakit yettiremiyorum. normalde çok sıkışık zamanlarda bile acil işleri tamamlayacak vakti hep bulurum. bugünlerde neyse yarın yaparım havası hakim.

odamın lambasında sorun var. ışıksızım odalarda arkadaşlar:D yoğunluktan babamla da görüşemedik kaç gündür. ben de abajur ışığında romantik takılıyorum akşamları =)

blog yazma isteğim ben yakında geçer diye düşündükçe her geçen gün arttı. her gün bunuda yazayım bunu niye yazmadım dediğim bir çok şey aklıma geliyor.

kışlıkları kaldırmadım ama yavaştan yazlıkları da çıkarmaya başladım, dolap kapaklarını zor kapıyorum.tıkış durumu yarattığı için şu orta halli bir gün öyle bi gün böyle havaları hiç sevmiyorum. bi kalıbının havası ol, bi düzgün dur, dengeli ol yaw.

❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails