12 Nisan 2010 Pazartesi

YENİDEN CİLT İLAÇLARI


roxelanne's in şuradaki yazısına yaptığım yorumda daha önceki sivilce ilaçları deneyimlerimi yazmıştım.

öncelikle şunu belirteyim, cildim karmadır ama büyük bir sivilce problemim yok, hiç olmadı. yani bildiğin kocaman sivilcelerden yılda bir iki tane çıkar bende. ancak üniversiteye başladıktan sonra o döneme kadar pürüzsüz olan cildimde pürüzlenmeler oldu. geçmesini bekledikçe yavaş yavaş arttı bunlar. ben de bu yüzden iki yıl kadar önce sivilce tedavisine başladım. imex, sıvex, azelderm, cleomin t, nadixa ve isotrexin kullandım. 
temizleyici olarak da la roche posay effacilar jel.

en iyi faydayı isotrexin'de gördüm. bu gidişimde de aynı ilacı istedim ki çabucak etki göreyim. 
ama üzülerek söylüyorum ki ilacı cok zor buldum yaklaşık 4 aydır piyasada yokmuş ve gelip gelmeyeceği de belli değilmiş. 

bu kutum bittiğinde ne kullanırım bilemiyorum. ama zaten etkisini bir ayda bir nebze de olsa göreceğimi düşünüyorum.

bir de şunu söyleyeyim, bu tedavide en önemli şey sabır. 
stresten de uzak durmak gerek.

sivilce bir mikroptur ve yerleşince birşey yapmazsanız yayılır. mantar gibi yani. ben bu yüzden erken teşhis hayat kurtarır diyorum.

herkese sevgiler =)

❤❤❤

2 yorum:

  1. bende bu aralar sivilce izleri icin etkili biseyler ariyorum,cok fazla yok ama yine de beni rahatsiz ediyor :(

    YanıtlaSil
  2. çay ağacı yağı deneyebilirsin canım. işe yaradığını söylüyorlar. oriflame, the body shop, lush ta ürünleri var. sadece yağ olarak aktarlarda da bulabilirsin. bir de yeşilli kapatıcılar işe yarıyor. oriflame'da var. önce yeşili sürülüyor sonra normal kapatıcı kısmı.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails