11 Nisan 2010 Pazar

GİTTİ GİDİYOR ALIŞVERİŞİ: REVLON VİTAL RADİANCE ALLIK



gitti gidiyordan açık arttırma takibine devam. mercan rengi allık bakıyordum bir süredir ama aslında aldığım allık pembesiydi bunun. kutuyu açtım bi baktım coral radiance rengi. zaten pembe allığım vardı ben de hemen üstüne kondum bunun geri gönderme gibi bişey düşünmedim hiç.

uygulanması zor bir renk bence. çok yoğun olduğundan olabilir. toz toz oluyor ama rahatsız olmuyorum sanki öyle olduğunda daha rahat dağıtıyorum gibi hissediyorum bilmem gerçekliği ne derecedir =)

8,5 gr. dev bir allık bu. ömürlük boy :D 7,5'a kapandı ve benim oldu. satıcının adını vermiyorum bu kez çok bir diyaloğumuz da olmadı zaten. 

bu alışverişten sonra bir de turanje den düşürdüklerim var. gg'de favori satıcılarımdandır. yarın elime ulaşır sanırım. onları da paylaşıcam gelince.

❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails