21 Nisan 2010 Çarşamba

ORİFLAME ALIŞVERİŞİ


ORİFLAME nisan ayından verdiğim siparişleri aldım. aslında üyesiyim oriflame ın ama yurttan çıktığımdan beri sadece kendim alıyorum. uzun süredir alışveriş yapmamıştım.

silk and cashmere serisini çok seviyorum. kokusuna hastayım.
bitirme projeme, bu serinin jumbo boy el kremi de dahil. çok az kaldı bitmek üzere =)

burda görülen ürünleri de, silk and cashmere duş köpüşü ve nemlendirici masaj jeli.
duş köpüğünü denemedim henüz.
masaj jeli de kesinlikle yağlı bir ürün değil,sürüldükten sonra su gibi oluyor.jel gibi olan ürünleri yaz için süper buluyorum.ferahlama sağlıyorlar.havalar da ısınırken güzel olacak. ayrıca nemlendirmesi de gayet iyi zaten kuru bir cildim yok.

bir de sürekli kullandığım nadir ürünlerden biri, herkesin aşina olduğu tender care balm'ın karamellisi indirimdeydi. bendeki kutu da nası olsa yarılandı diye aldım koydum kenara. kokusuna baktım hafif karamelli kahve gibi geldi bana ama tam olarak sürmedim bilemicem sürünce arta, azalır ya da değşir mi :D

❤❤❤

6 yorum:

  1. ama mail adresini bulamıyooooom :((((

    YanıtlaSil
  2. =) blog için mail adresine hiç ihtiyacım olmamıştı. birazdan geliyor o zaman.

    YanıtlaSil
  3. evet sayende mail adresim de var artık blog için. paylasilasihersey@gmail.com burdan ulaşabilirsin.

    YanıtlaSil
  4. teşekkürlerrrrr

    YanıtlaSil
  5. bende çok severim oriflame i ama düstribütör arkadasım yok bu ara :) ondan edınemıyorum.

    YanıtlaSil
  6. nerede oturuyorsun cnm? özellikle istediğin bişey varsa ben temin edeyim sana.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails