25 Nisan 2010 Pazar

BEN BUNU SEVDİM 22






çiçekli olan herşeye bitiyorum.şu elbiselere kapılmamak elde mi ki?
Bu ikisi forever 21 den. ilkine bayıldım özellikle.

i do love floral clothes.
these are from forever21. first one is great.



bu h and m. ne kadar rahat görünüyor.

this is h and m. it looks very comfortable.



bunun ya markası ya tasarımcısı rebecca taylor. emin olamadım =)

it's rebecca taylor's.



bu shopruche.com da satılıyormuş.






son olarak bu da topshop'tan.

and the last one is from topshop.


hepsi benim olsun!!

all of  you, be mine.

❤❤❤

4 yorum:

  1. sonuncu elbiseyi çok begendim , balo kıyafeti olarak bile kombinlenebilir bence :) bunu düşünücem !

    YanıtlaSil
  2. balon mu var canım? bizim geçen yıldı ve herkes çok ağır kıyafetler tercih etmişti. durumu tahmin ettiğimden ben de öyle yaptım. eğer daha çıtır bir hava olacaksa sizinkinde böyle cici elbiseler de tercih edilebilir =)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails