17 Nisan 2010 Cumartesi

BEN BUNU SEVDİM 20


Bugün ki BEN BUNU SEVDİM KÖŞESİ ürünlerimiz forever21 den. 

fiyonklu yüzüklere başka markalarda da bitmiştim zaten. ve şans eseri bir yerde buldum kaptım hemen. burdakilerden farklı ve daha büyük. ilerki postlarda paylaşıcam onu da.

bu köşeyi ben çok seviyorum.
  blogda bunu yazmaya beni teşvik eden şey de, yaklaşık bir yıl önce facebookta paylaşmaya başladığım HEPSİ BENİM OLSUN albümüydü. 
facebook hesabımda o albümün ilki doldu ikincisine başladım. tüm arkadaşlarım bayıldı benim gibi oradaki ürünlere. ardından blogda da paylaşmaya karar verdim. 

ama baksanıza sevmemek elde mi. =)
❤❤❤



2 yorum:

  1. 2. ve 3. fotolara bayıldım :) çok zevkli

    YanıtlaSil
  2. fluffy 3. fotodaki incilerin dağılışı izlenimi çok hoşuma gitti bnm de :D

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails