3 Nisan 2010 Cumartesi

WATSON'S PUDRALI KAĞITLARI


watson's tan bu pudralı kağıtları henüz ününü bilmeden meraktan almıştım. fiyat olarak çok çok komikti aslında. hatta belki de yanlıştı. 4lü pakette 3 lira gibi bir fiyatı vardı ama normalde tek paketi bundan daha pahalı satılıyor. 
her pakette 100 tane var. yani ben 400 adet kağıt almış olmuştum. yurtta odacak kullan kullan bitiremedik. hala iki paketim duruyor. 

bu kağıt yüzünüze sürdüğünüzde yüzdeki yağı emiyor. parlamayı alıyor. benimki snoppy'li falan rengarenkti ama şuan watson's ta daha şatafatsızları vardı sanırım =)

ben kullanışlı bulmama rağmen çok sık kullanmıyorum çünkü aklıma gelmiyor. halbuki çantamda devamlı bulunduruyorum.

çok uzun süre giden bir ürün, ucuz da. anında makyaj tazelemiş bir görüntü elde edebilirsiniz. tavsiye ederim. ❀❀❀

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails