11 Nisan 2010 Pazar

İLK MİM'İM FLUFFY'DEN: BEN KİMİM?


fioritamodatasarım bloğunun şeker sahibesi fluffy beni mimlemiş. onun olduğu gibi benim de ilk mimim olacak bu. o zaman ben de yazayım cevapları hemen =)




isminiz : gülin

yaşınız : 23

mesleğiniz : endüstri ilişkileri ve insan kaynaklarında yüksek lisans öğrencisi =)

boyunuz : 168

kilonuz : yarim bu yazıyı okuyabilir, ondan sır gibi sakladığım için bu soruyu geçeyim :D

ayak numaranız : 38

saç renginiz : kendi rengi koyu kahve ama geçen yaz altın karamele boyamıştım.şimdi yine kendi haline döndü.

göz renginiz : kahverengi

en beğendiğiniz huyunuz : genelde hep neşeli bir insanımdır.sabahları çok mutlu uyanırım 6 bile kalksam. moralim nadir ve kısa süreli olarak bozulur. çabuk kızar çabuk unuturum. zaten hayatın amacı da mutlu olmaktır bence. amacıma uzak durmuyorum hiç.

hiç sevmediğiniz huyunuz : fazla inatçıyım. aslında hiç umursamayacağım durumlara sırf inadım sebebiyle fazla önem veriyorum bazen.. =( bir de çok unutkanım. her yıl iki üç tane not defteri bitiririm ve aynı zamanda ajanda kullanırım.asla listesiz alışverişe çıkamam. yine de unuttuğum şeyler oluyor. :D

en beğendiğiniz yeriniz : nereyi söylesem ki, dudaklarım belki. 

hiç beğenmediğiniz yeriniz : parmak eklemlerimi sevmem. bir de tırnaklarım çok ince, kalın olsalar daha çok beğenirdim onları.

çantanızda mutlaka ne bulunmalı : çantam hep çok kalabalıktır. minik çanta kullanamam sığamadığımdan. mutlaka dudak koruyucu, o günki makyaj ürünlerim, antibakteriyel jel ve mendiller, selpak, sakız ya da şeker, cep telefonum ve foto.makinem, not defterim ve ajandam olur çantamda.

çantanızda asla bulunmaz : ayna ve tarak her daim unutup almadıklarım. bir de gerektiği zaman asla şemsiye bulunmaz.

arabanızın markası : şahsi arabam yok, hatta dizel arabaya geçtiğimizden beri araç kullanmıyorum diyebilirim. hiç bayana uygun değil.yüksek devirde kullanmak gerektiğinden, böğür böğür bağırıyor sanki. kaba bir araba bence.

hayalinizdeki araba : vosvos. çocukluğumdan beri bayılırım. artık çok eskidiklerinden yolda kalıyorlarmış, fazla bakım gerektiriyorlarmış ama ben şöyle deli pembe bir vosvosum olsun istiyorum hala:D

en sevdiğiniz yemek : patatesi çok severim ben.her çeşidini, haşlanmışı, fırınlanmışı, kızarmışı, yemeği, salatası herşeyiyle. bir de ne yazıkki asla çikolatadan vazgeçemiyorum. çok çok seviyorum çok çok yiyorum. her bayram hasta olurum bu yüzden. :S

hiç sevmediğiniz yemek : lahana, pırasa, enginar, kereviz yemekleri bunları sevmem. çoğunca patlicanı da yemem. aa bir de balık var. ağzıma sürmem. tüm balıklar yosun yosun kokuyo bana. 

en sevdiğiniz hayvan : bütün hayvanları severim öncelikle bunu söyliyeyim. ama ördek bir ayrı sevimli oluyor. şimdiye kadar, ördek, tavuk, horoz(büyüyünce anladık tabi baştan o da civcivdi=), 3 tane muhabbet kuşu, 3 tane hamster, 1 tane tavşan besledim. hepsini de özlüyorum. 

en korktuğunuz hayvan : hayvan denmez ona gerçi ama örümcekten çok tırsarım.

kullandığınız parfüm : tek bir parfümü devamlı kullanamıyorum, her gün değiştiriyorum çabuk sıkılıyorum yoksa. şu aralar, the body shop aqua lily,oriflame'dan miss'o pembe, eclipse, air,christian locroix c'est la fete, victoria's secret love spell, kenzo amour, avon'dan women of earth ve simple elements perfect cotton var kullandığım. rebulun angie serisinden çilek almıştım baş ağrısı yaptı kullanamadım arkadaşıma verdim, sonra  vanilya aldım o da aynısını yapıyor. şöyle duru bir vanilya kokusu istiyorum.tavsiyelere açığım.

kullandığınız cilt bakım ürünleri : vücut losyonu olarak bitirme politikası izlediğimden bu hafta sadece victoria's secret coconut sugar kullanıyorum. bu hafta bitmiş olur zaten. makyaj temizleyici nivea kullanıyorum. yüz kremi olarak the body shop'un seaweed kremini kullanıyordum ama bu ara yüzüme ilaç kullanmaya başladığım için yüz ürünlerini kullanmak yok.temizleyici olarak la roche posaye döndüm yine ilaçlarla birlikte.

her gün mutlaka yaparsınız : internete girerim yoksa hayatım eksik kalıyor. hava durumundan ne yiyeceğime kadar internetle anlaşarak karar veriyoruz:D, evde bile olsam çok az da olsa mutlaka makyaj yaparım,yaklaşık iki saat kadar tv izlerim ama o sırada netle de ilgilenirim mesela blog yazılarının çoğunu tv vaktimde yazıyorum, ajanda doldururum, to do list'imi düzenlerim, google reader'ımı çok önemli başka bir işim yoksa mutlaka okuyup bitiririm. bir de hergün yeşil çay içerim.

hergün yapmayı ihmal edersiniz : yapılacak ütülerimi mutlaka ertelerim son anına kadar :D bu yüzden dün gece 3 saat ütü yaptım. zaten ütüde elim ağırdır. birikince çile oldu.

karanlıktan korkar mısınız : korkmam,hatta ışıkta asla uyuyamam, mesela adsl'in ışığı açıksa kapayana kadar ışığı izlerim, uyuyamam. yurtta kaldığım dönemde kapkara uyku maskeleri kullanmak zorunda kalıyordum.

korkutmayı sever misiniz : böh yaparım çok. genelde başaramam ama korkutmayı. bir de yolda beni farketmeyen arkadaş gördüm mü çantasını çekerim kapkaç gibi ondan çok korkuyorlar. :DDD

giyim tarzınız : genelde spor giyiniyorum. hanım hanımcık görünmek istediğim zamanlar da oluyor ama beni daraltan kıyafetlere tahammül edemiyorum. mutlaka içinde rahat olmalıyım giysinin. 

asla giymeyeceğiniz : takunyalar,  kot gömlek en kısa şortlar var ya iç çamaşırı gibi onu da giyemem.

cep telefonunuzun markası : çin malı televizyonlular var ya çok heves edip almıştım. markası da ''ora'' :D

en sevdiğiniz oyuncu : johnny depp.

benzetildiğiniz oyuncu : eskiden reyhan karacaya benzetirlerdi o ilk çıktığı zamanlar. bir kez de funda arara benzetildim ki hiç sevmem :S

film çekmek istediğiniz ünlü : şener şenle çekmeyi isterdim ve yaşasaydı kemal sunalla.

tuttuğunuz takım : gs.

hangi dalda sporcu olmak isterdiniz : buz pateni isterdim artistik yarışmalarını hep izlerim.

en büyük hayaliniz : güvenilir bir iş, mutlu bir aile.

gerçekleştirdiğiniz hayal : lisansımı uzatmadan bitirdim.son yıl 25 tane dersi birden verdim hem de :D hatta o gazla mastera girdim. 

asla yapmam dediğiniz çılgınlık : uyuşturucu kullanmam, çılgınlık sayılmaz ama sigaraya da başlamam. sanırım dövme de yaptırmam.


ilk mimin sonuna geldik. sıkılmadan okuyan herkese bolca sevgi gönderiyorum.
bu mimi ben de, beetle juice çilli'ye,  laçin'e, kutsal hatun'a, dilt.'e, shopping mage'e ve yasemin aslı'ya  ayrıca yapmak isteyen kim varsa onlara yolluyorum.




10 yorum:

  1. canım aslan burcu musun demeden geçemicem :) ben öyleyimde bi çok özelliği ortak buldum heheh inat özellikle :) !

    YanıtlaSil
  2. aa evet canım aslanım. :D o kadar belli oluyor mu =) neyse en azından tek değilim zorlu aslan burcu hallerimde :D

    YanıtlaSil
  3. hırslı , inatçı , birden alev alıp hemen ardından sönen :) çok açık aslan oldugun :)

    YanıtlaSil
  4. Cevaplarini büyük bir zevkle okudum..Beni mimledigin icin tekrar cok tesekkür ederim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ay sen fal mı bakıyosuun :)))

    YanıtlaSil
  6. yasemin aslı; ben de seni okudum maşşallah canım boyun pek yerindeymiş ;) umarım en kısa zamanda mankenliğe başlarsın.

    akarea; ben fal uydurmayı çok seviyorum ama bilinçli bakmıyorum. :D burdaki fal da benim falım.

    YanıtlaSil
  7. Ay vallahi korkuyordum bu mim bana gelmeyecek diye. Yupiiiii:) Çok teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  8. =) önemli değil, her zaman ;) cevaplarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  9. ay ben de mimlenmişim, baya geç gördüm ve nerden bulcağımı da bilemedim, alışamadım galiba hala blogspota :)

    YanıtlaSil
  10. evet cnm seni de mimledim. ben de zorlanmıştım baya bi ama alıştım şimdi rahatım =)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails