12 Nisan 2010 Pazartesi

DR. OETKER AROMA TÜPLERİ



Daha önce şu yazımda vanilyalısını alıp deneme şansını bulduğum mükemmel ürünün bir de baktım ki bir çok çeşidi varmış.

hepsini aldım meraktan. bir kere sunumu çok hoş. parfüm testerları gibi küçük tüplerde tıpa kapaklı olarak paketlenmiş durumdalar. 

birincisi acı badem aromalı. çok çok yoğun bir aroma. o kadar ki, diğer tüm aromalar yarım kilo un için bir tüp  diye ölçülendirilmişken, acı badem aroması yarım kilo un için 6 damla yeterli diyor.

ikincisi limon aroması. bu da keskin bir tat. keklerin içinde limon, portakal kabuğu hiç sevmem ben. bunu deneyip hoşuma gidecekmiş göreyim.

sonuncusu da rom aroması. rom bir içki. ama ben daha önce denemediğimden bu aroma hakkında yorum yapamıyorum.

içlerinde en çok daha önce aldığım vanilya aromasını beğendim. kullanım alanı çok geniş. süt içerken bile içine bir kaç damla atıyorum. tadı çok farkediyor.

denemenizi öneririm =)

9 yorum:

  1. ben vanilyalısından aldım bunların biraz az koydum sanırım yarım tüp kadar extra bir koku falan vermedi rosein

    YanıtlaSil
  2. aa çok değişik bi şey bu, hiç görmedim ama çok merak ettim, denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  3. moda(e)rator, ben vanilyalısını dha çok içeceklere katarak denedim, 4-5 damla atınca bir bardağa vanilya tadını aldım. ama haklısın bir de mozaik pastaya koydum yarım tüpten biraz fazla, onda hiç hissedemedim vanilyayı.sanırım paket vanilya da koysam hissedemeyebilirdim çünkü bunlar çok daha yoğun.

    marjo, denemelisin bnce ama miktarına dikkat et, acıbademi çok kaçırınca bir bardak sütü döktüm :D

    YanıtlaSil
  4. bayiliyorum senin boyle urun tanitimlarina canimm cok saol

    YanıtlaSil
  5. ben de ürünleri paylaşmayı seviyorum. bir de sizi çok sevdim. sağolun =)

    YanıtlaSil
  6. merhaba aroma tüplerini nerede bulabilirim 1 yaşında kızım var süt alerjisi var doktorumuz kalsiyum desteği için özel mama verdi bunuda kızımız beğenmedi yemiyor yemezi için doktorumuz aroma tüplerinden kullanabileceğimizi söyledi ama nereden yardım ederseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayın zeki bey öncelikle kızınıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum ablamın kızında da aynı sorun var kalsiyum desteği için soya sütünden ve keçi boynuzu pekmezinden faydalandılar siz de doktorunuza danışarak bu ürünleri kullanabilirsiniz diye düşünüyorum umarım yardımcı olabilmişimdir sağlıklı günler temennilerimle

      Sil
  7. merhaba ben aroma tüplerini nereden temin edebilirim tşk

    YanıtlaSil
  8. merhaba zeki, ben kiler markette bulmuştum aroma tüplerini sonrasında kipa marketten bulup almıştım. uzun süredir benim de gözüme ilişmedi ama migroslara falan da bakabilirsin. büyük süpermarketlerde bulunacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails